Punkter i mitt liv just nu.

Idag har jag så grymt ont i mig! Jag har en massa problem, skulle kunna klaga på hela natten. Men det känns relativt onödigt. Så jag tar bara det väsentliga som är negativt. Typ.

• Har typ ont i mina njurar. Bara det att det inte kan vara njurarna då dom inte sitter på ryggen och det gör extra ont när jag rör mig. Så det är en muskel. Men jag tycker verkligen det känns som njurarna! Levern kanske. För musklerna, nja.. Ärligt talat, kan man ha ont i något man inte har?!

• Har kallt som man säger på Åland. Fryser. Och fryser. Ska be om studiebidraget en halv månad i förväg, måste ha en jackjävel! Jag skakar. Men mest så fryser jag på insidan. Antar att ingen har värmt upp mig på ett tag. Kanske jackan hjälper den ytliga kylan iaf. Om inte annars så tänker jag bli varm på fredag.

• Känns som mina fredag/ålandsplaner skiter sig. Blir inte alls som jag vill! Går från att vara arg till jätteglad till ledsen till hoppfull till ledsen och besviken igen. Det känns skit. Fan då. Jag har väl hormonproblem. Eller så är jag bara kär. För kär.

• Jag är så otroligt lat och har så otroligt mycket att plugga! Varför börjar jag inte? Ingen sjävlkontroll eller behärskning alls har jag. Äter för mycket, pluggar för lite, har ont o bröl. Känns inte så bra.

• Skrev kulturprovet idag. En och en halv timma tog det. Då stressad jag som fan för att hinna med bussen. Helevete säger jag. Var inte alls beredd på dom där frågorna. Åh jesus! Igen. Varför Emma, varför, gör du aldrig något ordentligt?

• Imorgon ska jag ta tag i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: fittbritt

så är det att vara en tonåring

problem efter problem

men bara att kämpa<3

2009-10-14 @ 10:44:00
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0