visste ni att...

... jag kan köra traktor? ... jag är överdrivet lycklig? ... jag har gjort ett bra val? ... jag ångrar ett val? ... jag har aldrig varit kär förut? ... jag har teknikberoende? ... jag är beroende av vänner? ... jag känner att jag inte har några riktiga vänner i min vardag? ... ibland får jag konstiga panikattacker? ... min mamma och min pappa är mina förebilder? ... jag vill vara bäst på allt jag gör, annars får det vara? ... jag gillar att umågås med smarta personer? ... jag önskar att jag var en fotograf på fritiden? ... jag tror jag kan vara en jävligt bra person? ... jag tar plats i ett rum? ... jag vet exakt vilka tider viking line färjan rosella går från kapellskär, alla dagar? ... jag är väldigt snål egentligen? ... jag har en fobi för glasspinnar av trä? ... jag inte kan klara mig utan robin? ... jag tror jag har en ätstörning? ... jag vill göra om mitt rum så himla mycket? ... jag njuter ibland av att få plugga en hel dag? ... jag gillar att chocka folk? ... jag är spelberoende, av farmville tror jag? ... jag rodnar lätt som fan? ... jag kan inte gå en dag utan att lyssna på musik? ... jag tycker åhlens har snygga kläder? ... jag vill tro på tomten? ... jag kan mera än vad ni tror? ... jag älskar lukten av garage? ... jag tycker rebecka är en av de mest jordnära personer som finns? ... jag inte egentligen vet vem rolf lassgård, vad han nu än heter, är? ... jag skulle kunna ge upp allt för min familj? ... jag samlar på konstiga föremål? ... jag älskar att snacka, och är en jävel på det? ... jag hatar folk som tycker att jag borde ändra mig? ... jag blir tyst när jag tycker att jag är för bra för ämnet? ... jag har en hemlig passion till att bli lärare, tack vare tegelviken? ... jag vill leva mitt lev till hundra procent?

om ni inte visste det här, då har ni ingen rätt att döma mig. vilket ni gjorde. jag ångrar det inte.

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag tycker rebecka är en av de mest jordnära personer som finns? ..



menar du mig rebecka så gör du mig nästan rörd emma! och klart jag visste att du är en jävligt bra person!

2009-09-21 @ 23:00:52
URL: http://rsz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0