friendship never ends<3

Blogg. Kära blogg. Känns inte som om att du har blivit använd på riktigt på ett tag så nu ska jag blogga :) Sista dagen på lovet också, det tar ju officiellt slut om en timma och en kvart ungefär. Skön sista dag på lovet. Jag städade mitt rum som en tok, and guess what, jag har ett skrivbord nu =) Sen kom pappa och hjälpte mig, så nu har jag möblat (som vi här i familjen säger) om i mitt rum. Är väldigt nöjd faktiskt, hela rummet blev större på något sätt. Jag älskar när man precis har möblat om och flyttat sängen och ska sova första natten, det är så spännande på något sätt, haha :) Så nu vill jag snart sova, ren säng och grejs nu med. Städade förresten under sängen också, hjälp vad saker jag hittade där. En gammal taklampa, fyra kartonger, massor med tidningar, godis, kläder, DAMM, och pengar. För pengar som jag hittade (i ett kassaskrin x) så drog jag till ica och köpte godis för. Suttit här nu på kvällen och moffat, rikigt gott faktiskt. Men som kom verkligheten ikapp mig, engelska recensionen ska vara inne och morgon och vill jag behålla mitt stolta betyga så ska jag nog plugga lite på den, eller ja, skriva. Tog fram bärbara datan, satte mig med den i sängen och skrev. Har väll skrivit cirka fyra sidor nu, får väll duga för the moment.

Förra natten som var nu till idag, satt som sagt på msn och pratade med Moa. Fytusan vad skönt, känns som om vi inte har pratat ut så om det på evigheter, tack Moa <3 Pratade om allt från självmord, till kompisar, till fester och killar, ja det var mysigt. Och vi båda har rätt om du vet vad ;);) Älskar dig <3

Saknar Elin också, vi har inte träffats på hela lovet :O Fan vad tråkigt, får ju iaf träffa dig imorrn, men ändå. Vi borde ju ha kunnat träffats nån dag under lovet iaf =( Du skulle ha varit här på festen, kul ju ;D Sa det, nu skulle Elin ha varit här och dragit igång allt, haha =) Du ska vara med på nästa ELLLLIS <3<3

Nej, nu ska jag finslipa på min recension, rasten slut. Godnatt alla,

/E.

image20
Moa och Emma för evigheter sen =)

image22

Elin och Nellie =)<3

Kommentarer
Postat av: hondendärsomintevarmed ;)

haha, ville ju vara med men! xD

älskar dig emsi

2007-11-04 @ 22:58:14
Postat av: Moa

tack själv emma

2007-11-05 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0