popcorn, grey's anatomy och plugg

ungefär så har min kväll varit. pluggat, pluggat och pluggat. poppade lite cornisar och kollade GA, helt okej kväll då =) stallet innan dess dessutom. med becka :)

skola idag, hmm, långdag, faktiskt ganska jobbigt, gick bättre än vad jag hade trott. allt gick skit på spanskan, även om jag säkert inte gör det, så känns det som om att jag kommer att sänka mig HÅRT i spanska , kul. känner att jag inte kan nått! matten gick väll knappast bättre, gjorde två uppgifter, sänker mig säkert där med :( kul lunch iaf, vi åt typ banglamat, från Bangladesh (hur stavas det? :O), alla satt på golvet och åt och så fick ingen dricka mjölk, haha=) kul. jag blev dessutom vegetarian idag, på riktigt alltså. jag och olla, no more cows x) men sen kom höjdpunkten på min dag, ÄNTLIGEN tog jag mig ur VG-träsket, på svenskan. Fick MVG på en skrivuppgift, FAN vad glad jag blev, yesyesyes! då blir jag så stolt över mig själv, haha (a)

nej, nu ska jag slagga, lite early, men fett nice ;D

natti natti

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0