tråkiiiiiiigt..

.. så därför underhåller  jag mig med en lista ;)

plånbok: grön med röda stjärnor
tandborste: tror att den är rosa ;)
smycken: örrhängen, ett armband som min morbror gjorde åt mig i Grekland
solglasögon: Ett par bruna typ, (fejk) armani ;);)
underkläder: varje dag ;)
nagellack: sånt lägger inte jag ner tid på ;)

Vad händer ikväll? jag ska åka och handla med pappa, yäääj ;)
Vad åt du senast? soppa och baugette, mums :D
Vem ringde du senast? pappa
Vem mailade du senast? ehhhh, ingen aning x) 
Roligast förra veckan: jag kommer inte ihåg vad jag gjorde förra veckan (a) 
Favoritläsk: CÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLA
Favoritmynt: hahaha, jag tycker att euroisar är gulliga x) MEN INGEN ANING?

Favoritskådespelare: är det samma sak som snyggast? för då är det en lååååång lista som kan göras kort, BENJAMIN MCKANZIE
Favorithund: SCHÄFER
Favoritjuice: blä för juice! 
Onödig kändis: Paris Hilton!!!
Nödvändig kändis: Madonna, Bono, eller han, vad heter han, som startade windows elelr nått? Bill?
Sämsta grannen: hahaha^^
Bästa ingrediensen i en god gryta: Kött anser jag ;)
Vad vill du ha för hårfärg? BLOND BLOND och BLOND
Vad tycker du om att äta? OST!

Har du lyssnat på nåt annat nu? vaa?
Vem ska du gifta dig med? en snygg mörkhyad vältränad, COOL amerikan ;););)
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? näpp^^
Idrottar du? rider
Tycker du om att ligga på stranden och sola? njaaa inte precis
Är du med i nåt crew? njäpp
Har du lyssnat på nåt annat nu? fattar fortfarnade inte? 
Vad har du på dig idag/kväll? mjukisar, stor skön tröja, bh, trosor och ett par mjuka strumpor, MYS
Har du växt något det här året? på bredden?
Vilket år har varit ditt bästa? 2007, så många minnen. Med becka, moa och fia. Eller kanske slutet av 2006, då jag började vara med dom. fast då är det ju bara slutet
Vad ser du fram emot? min födelsedag=)
Vad har du ångest inför? skolan
Hur långt hår har du? ungefär axellångt, om jag drar i det ;)
Är du nöjd med det? njaaaaaa
Går du i skolan så mycket som du ska? japp, för mycket ibland känns det som, hah ^^ 
Vad har du för betyg i svenska? VG
Och engelska? MVG
Och matte? VG
Vilket är ditt sämsta ämne? idrott, släjd
Har du en bra klass? joo, men jag saknar den som var förra året :( 

Vad ligger på ditt databord just nu? ehh, jag får seriöst knappt plats med tagentbordet just nu, så stäkigt. massor med böcker, tidningar, spel, skräp, lampor, tallrikar, papper och lite mera skräp (a)
Varför blev du arg senast du var det? för att minsyster inte hjälper till nått hemma
Hur ofta städar du? eeeeeeeeeeeeeeeeeeh(a)
Hur ser stolen som du sitter på ut? den är svart, en sån där snurrstol. men stolsdynan har lossnat för några månader sen, så den ligger helt löst, ibland på govlet. men jag orkar itne fixa den (a)
Hur luktar du nu? skit förmodligen xD 
Vad ska du göra i helgen? ingen aning, slappa?
Skojade du med ovanstående svar? näpp
Är du romantisk? njaaaaaa

Vilket tvprogram såg du på senast? ONE TREE HILL, eller det var dvd-box, så kanske Greys Anatomy
Får du/din familj hög telefonräkning? sådär normal?
När dansade du senast? i förgår, med moa och fia xDxD
Drömålder: ett halvt
Knark: bara varannan söndag... INTE
Ditt bästa internettips: piratebay ;) 
Kär just nu: mhm

Sex just nu? nej jag sitter ju då vid datan så, ehh njaaa:P
Keps eller mössa: jag kan inte ha något på huvet, det är genetiskt ;)
Kängor eller pumps: puuuumps
Pannkakor eller plättar: hatar båda, men kanske plättar
Dvd eller vhs: dvd
Vem borde skaffa skunk? som ett djur? :O

Har du någonsin färgat ditt hår svart? näpp, har inga planer på det heller
Kött eller inte? kött
Vinter eller sommar? vinter
Skåne eller norrland? norrland, tål inte hur skåningar pratar x)
Kaffe eller läsk? läsk
Brukar du gå på McDonalds? mjaa
Eminem eller Britney Spears? EMMA <3 EMINEM TYP
Favoritposen? den-där-bitchiga-looken-med-ögonen-som-gör-att-jag-alltd-asgarvar-typ ;)

Vilket är ditt favorit-tevespel? super mario
Vilket är ditt favorit-dataspel? jag nördar febrilt FABLE, när man är en HERO och ska döda massor med gubbar i quest, nicigt, japp, jag är en liten nörd ;)
Hamburgare eller pizza? pizza
Snygg eller snäll? snäll
Tv eller radio? tv
Plugga eller jobba? det beror helt på 

En grej du inte kan klara dig utan? en pryl liksom? kan böcker räknas? annars datan ;) för då kan man läsa bäcker på internet, HAHA 
Politik? socialdemokrat , STOLT :)
Kan du köra bil? det du ;) ^^
Vad tycker du är snyggt? brunt, ruffsigt hår. på killar alltså. och muskler (a)


Kommentarer
Postat av: Becka

orka listor gumms ;)

2007-11-02 @ 10:57:10
Postat av: JESUS

SOCIALDEMOKRAT </3

2008-11-18 @ 10:01:34
URL: http://ceciliareje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0