ojojoj (a)

japp, jag är en duktig och aktiv bloggare,.... typ (a) men nu ska jag blogga, bättre sent än aldrig, eller hur? :) och vad tusan har jag att säga till världen då? hmm.. Ja, dagens lilla ord för mig idag är nog iaf: FIGHT THE POWER, allt som behövs vetas, det är så det ska vara, you can go your own way liksom ;) varför vara som alla andra när man kan vara bra? alltid undrat det, men men.

Och så i mitt lilla gulliga blogginlägg här nu så vill jag bara säga (till ALLA som bryr sig och sen till hela resterande världen) att min data har kraschat :( det är synd om mig, IGEN. All musik, alla bilder, alla filmer, alla spel, alla program... BORTA BORTA BORTA. det är fasiken inte kul, men... jag får väll försöka att leva med det, wiiho.. lär ju gå bra, not. och mitt kära fable (som är ett spel där man är en gubbe och dödar monster, skitkul ;D ) försvann, jag som hade kommit så långt, tyck SYND om MIG ! jaha, bara att börja om då, yääj.....

Nu ska jag sova och muttra lite, adjössss

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0