söndag.

söndag idag. skönt, jag har varit hur seg som helst, suttit vad datorn och tvn. pappa fick nått ryck, han bakade bröd och vaniljmuffins med dumle i, snacka om gott! fast lite onyttigt, hela dagen har varit onyttig. ska kanske åka hem till mormor och morfar senare idag, med vovven också , men vet inte om jag orkar. för då blir man väll bara ännu mer onyttig x) mormor har säkert bakat nått och då måste man ju smaka (a) så är det ju bara =) ska väll kanske göra nått åt dagen nu, eller hmm.. nää, förresten, det var nått på tv jag ville se nu (a) annars så drar jag väll igång nån ocbox och har lite ocmaraton, mysmysmys. fast jag borde plugga, engelska, no, idrott, hk, bläbläblä jag orkar inte!! prov borde förbjudas, det bestämmer jag nu ;D

nej nu orkar jag itne blogga, det är faktiskt jobbigt ;)

/E.

image14

jag har helt fastnat på robbie williams nu, snacka om återfall. älska something beautiful <3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0