utan ljuset är det mörkt

Staaaaaaaaaan med ELiiiiiiiin :) Hihi, det var mkt mysigt, gillar presenten jag köpte, hoppas moa gillar den med :) tvivlar på att hon inte kan gilla den, men aaaja ;) Vi får väll se imorrn då jag ska mysa med mos och becksson och så kommer tydligen deras friend jessica (a. Vi får väll se hur hon är då, om hon är godkänd, HAHA xD nej men det ska bli kul o träffa lite nytt folk, och om dom gillar henne kan hon ju inte vara så hemsk, eller hur ? ;)

Iaf stan med världens bästa älg idag, kul. Vi fikade och myste, sen när vi skulle åka hem (vi åkte moppe in) så kom vi på att en cheeseburgare och strips vore lite gott (a) nam nam, så vi gick till donken och åt lite fett. Haha, där såg vi också typ såååå het kille!! Fast det var bara jag som tyckte, elin den skiten tänder på såna som erik, liksom hallå? :O nej skoja, haha :P hmm, vad hände mer på stan, nada, jo vi träffade alina, hon är typ liten :O och med liten så menar jag liten, men men .
HAHA! Sen när vi skulle åka hem så fyyyfaaaaaaaaaaan vad kul :D Vi tog grusvägen vid häktet och jag har aldrig skrattat så mycket nånsin! Dom typ höll på o bygga om där och så kom vi på feta grusvägen och elin utrbrast: Nej men oj, här var det typ... Stenar... HAHAHHA, jag typ dog, så jääävla kul ju :D
Haha, nej nu har jag drygat klart, ska hjälpa mamsen med maten eller nått, adjöss ;)

/E.

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0