Gratz sis!

Syrran konfirmeras idag, så om sju minuter ska vi åka till kyrkan o kolla på henne. Grattis eller vad man säger! :) Och då tänker jag att det är två år sen jag konfirmerades, shit, känns så länge sen. Har så många minnen därifrån, det gänget var underbart. Vet inte vad som hände med oss, men vi bara slutade träffas. Johanna till exempel. Hm, saknar den sommaren, den måste ha varit oslagbar. Och hahaha, vilken liten skit jag var XD stod och kollade på sara när hon gjorde sig iordning imorse, platta håret, smink, fixa läpparna, håret ska vara perfekt, skorna, kläderna, ja allt! och ja, när jag gick i sjuan då, sommaren till åttan ( MIN LUGG!!!) så ägde jag väl knappt en plattång, sminka mig absolut inte, eller kanske lite mascara? Jag kommer ihåg att jag hade håret i en najs mittbena och helt oranget var det. Alltså ja, jag visste inte så mkt om världen då haha. Inte för att man måste sminka sig för att veta nått om världen, tvärtom. Men jag var så, outbildad, haha eller vad man säger. Helt off.

sara


och här är då jag på min konfirmationsdag.
säg vad ni vill, men utveckligen går framåt?



och nu, 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0