We could fall in love

Snart ska jag gå och lägga mig, har varit en lång dag, uppstigning vid åtta gillas väl inte av någon? Har kollat lite på Pirate of Caribbean nu på kvällen, haha. För att Johnny Depp är för het! Och det går inte att förneka. Nu sitter jag och segar lite på internet, håller på att lära mig lite saker, läser på hemsidor och så. Lyssnar självklart på senaste från coolaste Robyn, shit, älskar den kvinnan. Om det är nån som kan beata, så äre hon, typ. Riktig mysig musik.

Allt i världen är uppbyggt på svartsjuka, så är det bara. För jävla synd. Du skulle kunna vara bättre om du inte var så svartsjuk. Hmpf, orkar inte med skiten.

Allt från mig, har en fortsatt bra måndagsnatt!


Kommentarer
Postat av: Elina

håller med, Robyn äger.

2008-08-05 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0