so you don't give up

att jag inte har varit så aktiv syns kanske mest på the lack of people som kollar min blogg. jag är aktiv, i mitt liv ist. ja, se o häpna, jag har ett liv!!! alltså det är ju otroligt! det är kanske inte ett sånt spännande liv, men hjärnskakningen shaka ju upp det hela, (ha-ha). jag ligger efter i skolan och det gillas ju inte av nån. vi har buffert på onsdag, jag tänker smita från mitt prov. badhuset imorrn, mamma säger att jag inte behöver vara med, hjärnisen liksom! hjärnisen är bra, fast jag inte får festa, på NÅGRA VECKOR?! eller röka. sak samma, mitt liv får väl bli cleant. jag var på stan med sara idag, hon berättade att hon och mamma inte fatta tele2 reklamen, ni vet, born to be cheap? dom fatta inte cheap, hahah, så puckon! "äter man inte lunch har dygnet 25 timmar" haha. dom är konstiga. fredag blir det idolfinalen, kolla om ni ser mig!! och sen globen hotell och lördag shopping för mina 150 spänn. jag har hittat ett par skor, det är konstigt. jag hittar aldirg skor. haha kul! CIA IS BACK BTW! <33333333333333
my love här i livet, jag får inte länka till hennes blogg. jag pussar massa på den. fyfan jag är fet </3.
nu ska jag avlida lite,
jag kommer befinna mig på t-viken på torsdag kväll, puss.


gina tricot

Kommentarer
Postat av: Cecilia

I'm back!

Men du kan ju inte gå på idolfinalen, jag trodde vi skulle festa i helgen ?

2008-12-09 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0