5 februari

welcome fettisdagen, min favoritdag över hela året:D bara för att jag då har hittat på en liten tradition som säger att jag kan äta vad som helst hur mycket som helst utan att gå upp i vikt, så i love this day hahaha:) blir dock inga semlor från janelings iår, jag bakar egna!! ;) feting goda dom kommer bli ju, iiiih:D om en kvart ska dom bakas ut;)

hade för övrigt nationellt prov i skolan idag, åååh. provtiden vad 80 minuter, jag klar efter 45 haha. (klar först av alla btw haha). så det får vi väll se hur det går, hoppas på¨ett MVG men ja, men vet ju aldrig=) kändes iaf bra när jag satt där med min jättepåse med nötter haha. jag har ju då godisuppehåll så NÖTTER IS THE SHIT haha. kändes också som att vi hade noll lektione, vilket vi då också hade, ingen lärare på no, vilket betyder ingen lektion, ja och matten, haha, det var väll mer dans som gällde! NICE DAG!:D tack tjejer, ni gör min dag<3

TAKIDA - POISONED


du är så sjukt söt
du skulle bara veta
ah, jag vill ha dig!

HASTA LA VISTA, EMMA NORDGREN


------------------------------

uppdatering=)
FÖR ATT JAG ÄR SJUKT BÄST OCH HAR PLUGGAT MATTE I EN TIMMA WIHO. haha, och hum ja, tror bestämt att det (seriöst) är det mesta jag har pluggat hemma totalt över hela terminen. herregud, när jag tänker efter, jag har bara pluggat hemma EN gång den här terminen, haha. inte undra på att jag sitter fast på mina 240 poäng haha. , (fick liksom samma betyg nu till jul som förra terminen.) men jag har noll lust till att plugga, palla, så att säga. det är slöseri med tid, jag klarar ju av skolan ändå haha. fast jo, jag skulle ju vilja ha mitt mvg i svenska och matte nu hehe (a). jag är fast i vg-träsket. vilket är bra, men ändå, jag känner mig osmart-smart:P äh, sak samma, jag kommer ju in på sam så sak samma, paaaaaalla haha.
 - tänkte bara att alla säkert vill veta hur mkt jag pluggar;) det var liksom vad ni satt och fundera på haha.

nej, min blogg är sjukt tråkig, EMMA SKÄRPNING. jag ska tills nästa vecka ha hittat på ett intressant tema till min blogg och skriva om det, höum, lycka till. har ingen aning vad det skulle vara. jag har noll intressen, eller njeet, det är inte sant men ändå, kul, ja, jag skriver en blogg om ridning haha, många läsare, noooot.. fast just nu tror jag bara att jag har max fyra läsare ändå så, ja, skit samma.

ska kanske radera bloggen, fast ändå, det är ju skönt att bara sitta och skriva, skriva, skriva.

god natt alla nu, ska vara pigg imorrn, tidig kväll :D

 - emmmmmmmmmma
2005        -        2008






Kommentarer
Postat av: j

jag brukar läsa din blogg. o en sak till , jag har mer poäng än dig =) det trodde jag inte pluggis-emma.

2008-02-08 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0