störda, tråkiga blogg

Jahapp, så kul att blogg.se inte funkade igår, jag som så gärna ville blogga om allt kul som händer i mitt liv, typ inte, men sak samma. Inte för att jag vet vad jag ska skriva om nu, och det gör väll inte blogen precis så mkt roligare, eehe.
Ja, klockan är kvart i tio (på morgonen), jag har lov och jag sitter uppe. Yäs, kul, verkligen. Ska ju städa idag, får kungligt besök av Mr Jackson ju, haha. Plugga plugga plugga. För det är ju så kul att vårat arbete försvann så att vi måste skriva om det på lovet, hmpf :( Det är mindre kul, fast o andra sidan. får ju träffa marcus, det är ett plus anser jag ;) Oh, jag känner på mig att det kan bli en bra dag idag, då BARNBIDRAGET kommer wäj! Så imorgon ska jag kanske in till västerås och mysa med söt-moa. Ska kanske inhandla en jacka, we will see.

Aha, så nu skäms jag lite, har nämligen laddat hem Snook och Håkan Hellström och ja, jag hoppas att jag inte har sagt något SÅ hemskt om de, för de är ganska bra faktiskt, det svänger lite haha. I like!

puss på er alla, /emma<3

image74

image75
världens bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0