and you're not comming back, i've got a reason to cry

Kom nyss in igen, legat ute sen typ tio på gräset i en solstol och på en dyna och lapat sol. Och hum, tror faktiskt att jag kan ha fått lite färg, på ryggen iaf. Äh, skit samma, jag blir aldrig brun. Var i Grekland över två veckor förra sommaren, var typ bara lite mörkvit när jag kom hem :(:(  Jag får väl börja sola solarium, eller nej! Det är fel, för det är fejk, jag vill vara naturligt brun om jag ska vara brun!!
Får väl bli emo, har ju rätt hudtyp för det iaf..

Hoppas nu också att alla som ska till Peace and Love får det asbra och tar hand om sig själva och är försikta och tar inga droger! Mina tankar går främst till Moa, Becka och Fia som ska avnjuta flera dagar i Borlänge och här sitter jag.. Men men, HA DET BRA TJEJOR!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0