genration ex..

.. världens bästa låt med kent ju what tha föck! =)

iaf, jag sitter i skolan och segar, har lunch nu men jag pallar inte blodpudding och rösti, så nej, eve får bjuda mig på en macka i kiosken sen hahaha. det är bättre och säkert nyttigare för den delen med;) palla, äckligt konserverat grisblod, NEJ?

aha, marcus satt på lektionen och läste min gamla blogg, haha ååh fyfan, nej men hej vadå humörsväningar!:P saknar den terminen, det var så mysigt i lördags, träffade massa människor vid skolan, jag och becka åkte moppe, haha, det var så förra sommaren och ja, det var kul, det saknas hårt av mig:(<3

vi har prao den här veckan, jag och eve ska praoa hemma hos henne, mocka och rida, oooooh yes, i like it!:D men är i skolan idag för att jobba ikapp, måste ju skriva på mitt och marcus so-arbete som skulle in för några veckor sen, pallllish.

aja, ska tjata på eve nu, vill till kiorren (eeeh, mysko namn), jag är hungrig!

ciao!
/emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0