metrologen varnar för halka

alltså, bara så att alla vet, det är grymt halt ute.
ekvation: stövlar+is på vägen=jävligt ont i röven.
ja, jag ramla två gånger när jag skulle hem från bussen, nu har jag så ont i armbågen att jag dör, plus ont i baken, kommer få största jäkla blåmärket. synd om mig vafan! jag som hade planer, haha aldrig, jag kan inte röra mig. ont i benet också. får ta och byta skor, vet att jag ramla med dom förra vintern också. fyfan, jag som gillar dom skorna!

cia och iza är skönast på håltimmen.
cia: såhär, åh BU!
hahah så störd!
iza har typ ont i benen eller nått, cia fick inte sitta på henne iaf. ni är bra att prata med, jag garvar varje gång. pusssisar till er!!


Kommentarer
Postat av: ont i hela kroppen

MINA BEN!

2008-11-20 @ 19:19:49
URL: http://izawesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback