take me on the floor

jag var nyttig idag. jag simmade. på motionssimmet. i badhuset. med typ halva eskil som kolla på. sen var jag onyttig. köpte nötter. och bjöd bola på allt. fyfan för mig. jag kommer ju aldrig bli smal. sen köpte jag present åt syster. men jag fundera jag på det här med badhus. hur ofräscht det måste vara. inte nog med att alla snorar och dregglar och förmodligen pissar i vattnet, så allt som är omkring! duschen - fotvårtor. bastun - klamydia. toan - allmänna sjukdomar. gången till poolen - igen fotvårtor! alltså det är ju som ett halvt levande bakteriehus! fytusan. och i omklädningsrummen, folk måste ju avge massa bakterier, hela tiden. nej alltså nu är jag typisk svensk, som alltid ska bry sig om renhet och bakterier och allt, det är lite larvigt. det sa min franskalärare idag. inte att jag har bakteriemani, utan att nordbor har det. jag vill flytta till frankrike. det verkar grymt mysigt. men vi får väl se. isf vill jag bo på en vingård med en rik fransos och har massa ostar kring mig. hela tiden. jag älskar ost. en till anledning till att jag aldrig kommer bli smal. ost är livet passion. precis som grädde. åh det är mitt liv! jag går alltid och slevar vispad grädde från kylskåpet det sällan tillfällena vi har det hemma. pappa sa det igår. eftersom att jag&sis fyller snart, (TVÅ DAGAR!) så kommer vi ha grädde hemma. och då kommer jag att äta upp det. hahah, kanske en till anledning till att jag ALDRIG går ner något i vikt? det enda som går ner på mig är min skönhet. jag var en skönhet (eh?) men inte nu längre. jag är som fula ankungen, fast åt andra hållet. pappa sa precis att det blir korv i ugn och nått till, kanske en början på min viktminsking då jag hatar det? nej nu blev det här ett inlägg om lite allt. till sist, elin ahlin är bra.

jag ska kanske skriva en bok och kommer ha med folk från min närhet, hoppas du säger ja när jag frågar dig! :)

scholua hopp, idag kom jag på judiska, min engelskalärare tror inte att det finns ett sånt språk. bki, bite me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0