svarta rosor

jahapp så lovet är slut, om vadå, en kvart? kul. vad jag har gjort? absolut inget, och det menar jag verkligen. jag har verkligen bara varit skittråkig, hm. träffat kompisar EN gång, men syster desto mer. sak samma, det har ändå varit lite skönt, men bara lite. jag har nog gått upp tre kilo under veckan, bra emma (Y) det behövde jag ju verkligen, eller inte. och dom kilona satte sig på ställen där dom INTE ska sitta, ursch. Nu sitter jag och akutpluggar lite, kom på att vi har en inlämningsuppgift till på tisdag och jag hade itne skrivit en rad, också bra. jag är grymt trött men jag vill inte sova. ska byta data snart och vara nörd, då går timmarna fort. för övrigt jobbade jag idag, lön imorrn för några helger! M det behövs, då syrran fyller år snart. och jag med. bara sjutton dagar kvar. det är skönt. nej trött, hejdå


du är störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0