you can not die

jaha, jag antar att det är dags för sängen. lite skamligt, kvart i tolv på en lovdag! fast tekniskt sett så börjar inte lovet förens imorrn så EHE jag är befriad. och jag ör duktig btw, jag gjorde gröt haha. helt egenkokad! woho, jag kommer bli en skit bra housewife. to bad att jag inte ska bli nån då, utan jag ska ha feta karriären och tjäna massa pengar, mer än min make iaf. eller maka, jag och anna är ju faktiskt gifta? appråpå henne så saknar jag henne, och hon jobbar hela lovet, så najs av dig liksom att vi aldrig kommer träffas?! jag är trött och har ont i armen, hejdå.




jag vill bara vara som du
lika stark
lika ärlig
lika nu

Kommentarer
Postat av: frun

hej fruuuE.

jag vill umgås!

jag slutar senast fyra, leka efter de?

hmz. puuuuzs

2008-10-27 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0