ballooonies

Klockan är snart två. Jag har bloggat för mycket idag och ätit för mycket godis. Jag kan knappt vara vaken. Jag håller på att avlida. Men jag orkar inte lägga mig för jag orkar inte tvätta av sminket. Problem, jag vet. Jag har en godispåse bredvid mig nu, varför köper jag alltid godis jag ändå inte kommer äta upp? Jag spelar mitt älskade (patetiska) online spel. Och med det här inlägget vill jag inget. Jag borde överväga sömn nu. Min kusin vill att jag ska kolla på fotboll imorrn, som att jag är nått sorts sportfreak? Det mest sportiga jag gör är att knipa tårna i vissa sandaler. Jag känner hur min ena vägg vibrerar. Great, tar jag av mig hörlurarna kommer det låta som att någon leker tåg. Japp. Pappa snarkar. Blir en sömnlös natt för mig. Godnatt.

Ni kan spela på min blogg! wie. varning för lagg. varning för berondeframkallning
Jag tror nog ni kan lista ut reglerna. Stäng dock av ljudet på spelet


p.s en gång sa jag till robin hur mycket poäng jag hade på bubble shooter. Jag tror han dog lite. Han stämplade nog mig som nörd då. Om inte, så gjorde han det när han såg min the sims samling. Jag skäms. Fast bara lite. Eller nä. Jag är ju en sexig nörd iaf. d.s


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :D Snygg design! (Ledsen att jag skriver det som en kommentar men^^). Det är Christer, på samhällskunskapen. Om jag säger så här; Det spelar ingen roll om du fått MVG på alla hans prov, skickar du bara in Guppgiften på källkritik så får du bara G, elelr om du inte skickar in något alls så får du IG på samhällskursen. Alla är ganska pist. Jag har ett möte med Johan (han som har hand om vårat program) på måndag. Kram

2009-04-19 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0