Bara så att ni vet. Jag är jag.

Idag vakande jag pigg o fräsch klockan nio imorse! Japp. Bara flög upp ur sängen. (Som en zombie i en halvrutten t-shirt med ett fågelbo på huvudet och svullna ögon) Jag tog min lilla power frulle och sen blev det en power walk med min vovve. Blandat med lite joggning (mest för hundens del då, lite för min del hähä.) Vi mötte en Rufus. Någon kvicksundare som vet vem som äger en jack russel-liknande sak som heter Rufus? Han var vit och hade lite skägg haha. Söt ja, men han ville äta upp min bäbis. Elakt, helt klart.

Jag har för övrigt ett bandage på fingret, mamma tror att det är rabies/stelkramp/svininfluensan/infektion/amputerbart finger. Jo jag blev ju liksom biten av en misse på Cypern. Han tuggade på mig lite elakt sådär, och nu är det svullet, infekterat och varit. Jag dränker det i sprit (sjuksköterskans råd) och kan inte böja på fingret. Detta känns som ett stort handikapp och mamma var faktiskt väldigt seriös igår när hon sa att det finns en risk att jag måste amputera fingret. Ehhhhhh. I refuse!

Imorgon eller på onsdag har jag ett möte på Rudbeck. We will see hur det blir. Jag tänker dessutom tvinga kungen att leka guide åt mig så när jag försöka orientera mig i vässan. Sist jag var där hittade jag inte ens till H&M. 

Nu måste jag äta något fiberrikt. Som typ en hård macka med makrill i tomatsås, keso och lite paprika. Det är gott ni! Fast jag måste gå till ica då. Och det verkar jobbigt. God morgon folket, jag är officiellt vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0