but I forget myself

Godmorgon kära bloggläsare!
Jag ligger i sängen nu, helt död och har tråkigt. Ska vara hemma från skolan idag också, ag har så ont i min hals att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Den verkligen dödar mig! Mamma (eller jag) ska nog beställa en tid på någon vårdcentral (om det fortfarande finns några...) och kolla om jag inte har halsfluss. Detta skulle då vara första gången jag har halsfluss eller behöver äta penicillin, det känns faktiskt lite tråkigt, men hellre det än att gå runt och känna mig såhär. Jag tror också jag har feber för jag har värsta klimaterihumöret, och för er som inte umgås med mig så mkt, så kan jag säga att jag det innebär att jag svettas först skitmycket! och sen fryser som satan. Inte bra alls.
'
Om ni är lite observanta på min blogg ser ni nu att det finns en liten iPod i menyn till höger. Om ni vill, om ni känner för det, så kan ni trycka på en liten låt och lyssna på lite mysig musik medans ni läser min mysiga lilla blogg haha! Jag har lagt in lite lugnare låtar, för det är sånt humör jag är på. Får väl se om jag någonsin kommer orka uppdatera den där, men jag ska försöka byta lite. Tro inte att ni hittar någon ny musik i den lilla iPodden nu, det mesta är några år gammalt. Det blev bara vad en del skulle kalla för meningslös pop, jag med. Det kan vara bra ibland, iaf om man är hemma och det är mest synd om mig i världen hehe.

Dessutom är jag glad, jag har kunnat få in riktiga msn på den här bärbara skoldatan, så nu ska jag bara föra över limewire och piratebay och sen lär jag aldrig mer behöva använda stora fläktdatan! Haha jo behöver jag väl, har ju all min musik där och alla bilder. Fast iofs, jag har ju min externa hårddisk.. Men äh, ljudet är sämst på den här datan och den behöver ju inte bli segare precis. Jag har ju min riktiga ipod med all musik jag kan tänkas behöva. Nu ska jag överväga och äta frukost, även om min hals gör ont som, jag vet inte vad!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0