I know you wanted this for so long

Känns lagom lockande att ta tag i geografiboken och börja plugga inför provet imorrn, då jag tror att jag ska till skolan imorgon. Boken ligger bredvid mig och kollar på mig med sitt gröna omslag och riktgit fräser åt mig. Det känns som att det kommer bita mig om jag tar i den. Jag svär! Den rörde på sig och gnagde på mitt ben. Nej, too much shrooms too early in the day. Jag hatar geografi och är väldigt glad att det tar slut snart. Hatar det, hatar hatar hatar. Jag vet, hatar är ett starkt ord, men fyfan för det då. Oj, nu kom jag på att säsong tre av weeds ligger på min dator och börjar mögla, borde ta tag i det och kolla på det innan alla avsnitt har försvunnit! Det är som mina pengar på banken, använder jag dom inte direkt kanske det kommer någon råtta och äter upp dom, det vore inte kul. Var nyss inne och kolla på mitt konto, någon råtta, eller nej mus, har precis varit där och sniffat lite på dom. Det saknades, eh, lite för mycket pengar på kontot. Därför var det en mus, en råtta hade slukat allt. Detta känns inte bra. Jag har köpt djungelvrål idag men jag ångrar mig, jag skulle ha tagit en ben&jerrys, pish food. Hur bra hade inte den suttit nu tillsammans med lite weed(s), dah, serien, vad trodde ni?! Faktiskt så saknar jag skolan, eller haha, nu ljög jag. Jag trivs fett bra i mitt ostädade rum, men lite sällskap från tjejerna skulle vara bra. Ostädat rum, jo jag tackar. I natt var jag tvungen att ligga på en filt för mitt lakan har på nått sätt försvunnit och lagt sig på golvet, hmm? Jag undrar hur fan jag sover? Och halva madrassen har liksom glidit av sängen och befinner sig på golvet också. Allt är på golvet, hela mitt garderobsinnehåll också (vilket inte är mycket)

Idag är det sexton dagar kvar tror jag? Går inte tiden jävligt sakta när man väntar på något? Liksom riktigt snålar sig fram? Det känns inte bra. Jag ska be fröken ur spola fram tiden lite. Haha, jag fick en skitsmart idé nu! Jag ställer fram min klocka en timma och sen är det en timma mindre.. Eh okej, nu var jag bara rent allmänt trög. Nu skäms jag, jag funderar på att sudda det jag precis skrev? Äh jobbigt, det är bra att visa att ingen är perfekt!

Tjejer! Är det fortfarande något hos Bea imorrn? Kom igen nu, jag vet att ni läser min blogg, answer me! Jag vet inte om jag kan gå, är så hängig och trött. Helt nerdrogad. Men jag vill ju vara med er, orkar inte sitta hemma en fredag. Sen så kommer jag känna mig fett utanför och allt. Hatar att logga in på bilddagboken sen är det massa bilder och så blire det liksom: jaha, där var inte jag.... jag kollade på let's dance och hade tråkigt... Nej fyfan, jag ska med! Fast måste bara övertala mamma. Då måste jag till skolan imorrn, det vet jag. Är jag hemma från skolan får jag inte gå ut på kvällen, det är en av mammas regler. Så jag måste väl friskna till lite och bli bättre. Men det är inte så lätt i mitt rum som är en bakteriehärd, bakterier och damm överallt. Tror ni att jag orkar städa då? No way, städa är typ, det tråkigaste jag vet. Efter att vara hundvakt. Det är inte heller kul. Hm, nej tror hellre jag städar än är hundvakt, men åh, det är så boring. Speciellt på mitt rum, eller nej, speciellt överallt. På pappas förra jobb var det kul att städa, på GG. Haha, inte för att jag städade så mycket, men jag minns att jag och sara åkte runt på en typ sparkcykel med flak och drog nånting efter oss så golven blev rena. Enda stället jag gillade att städa. Jag gillade det där stället i över huvud taget, det var mysigt. Sen tog det slut. Precis som allt gör. Hm...

Oj! jag har såhär bildspel som skärmsläckare på min andra data, och nu såg jag att jag borde rensa lite bilder, ehe. Ny mapp, ny mapp, ny mapp... Hahahaha, nej det var det kanske inte, men haha, gamla fina bilder som ingen borde se, på mig. Med lugg och ehum, allt. Fyfan. Nu ska jag ta mig en allvarlig funderare över prov/weeds. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud, du ska ju fan inte göra provet :p Du har ju missat saker när du varit sjuk xD Eller vill du göra det?

2009-01-29 @ 21:55:13
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0