men sånt är livet

tut tut! Yes jag är fett taggad och snart så ska jag tuffa iväg med båten. Sure, ett tag kvar, igår var det exakt en månad, men åhåhåhå! vad jag vill dit. Nu! Till helgen, vore mkt bra. Får väl se, lär ju inte bli nått, mamma verkar hata mig </3. Just nu sitter jag i skolan (jaha, och alla bryr sig?) och har asssssegt hål fram till spanskan. Det vore kul o få dra hem. Men sara är kul! Så jag överlever nog, lite kanske iaf. Jag var på ungdomsmottagningen idag, nu äre kirrat (Y) ja, jag mår bra, var inte oroliga gott folk :) det är evigheter kvar tills spanskan börjar och jag hatar spanska! Förlåt om ulla läser det här, men jag hatar henne!! Eh, oddsen att hon läser är väl ganska liten, men jag lär få dåligt samvete. Nej nu är jag larvig, en tant med röda manchester, stavas*? och grått hår och någon darrspasme i alla händer hon har, hon läser väl inte min blogg? Nej seriöst, jag avlider på henne. Jag tål inte henne, tål inte! Hon kan inte hålla i lektioner. Jag vill inte ha spanska, jag vill inte ha ulla och jag vill inte gå sent varje jävla dag! Men jag tänker härda ut, ungefär som jag har gjort med slöjd o bild. Jag ska ha mina extra meritpoäng jag ska få bra betyg och jag vill inte vara sänkt i spanska. Från MVG till G på typ en månad? Hur jävla sämst är jag inte?! Okej, lång utläggning om min lila förkärlek till spanska<3

Ibland undrar jag vad du håller på med, om du tänker på det misstag du gjorde förra gången? Alla lär sig av sina misstag, alla utom du. Du ser inget och nej jag är inte avis. Men du borde fan öppna dina ögon!!

En halvtimma kvar till hell.. yäj. När jag kommer hem så måste jag typ plugga, men jag måste också sova! Jag är så trött, hela tiden. Igår försov jag mig, vakna en kvart innan bussen gick, slog nått jäkla rekord och hann ändå. Snygg? Nej. Men alltså jag går inte o lägger mig sent och det är inte vad det handlar om. Hur tidigt jag än går o lägger mig så är jag trött om jag måste upp sex, halv sju. Det går inte. Emot min natur. Jag älskar att sova till mitt på dagen. Hatar att gå upp tidigt. Saknar jullovet då jag kunde sova hela tiden. Det var skönt. Appropå jullovet, min piercing gör inte ont längre! Den är bara skön att ha där, dra fram o tillbaka, upp o ner. Jag kan äta, typ, tuggar längst bak med tänderna dock, kan typ slicka mig om läpparna, och jag kan spotta tror jag. Jag äter fortfarande bakteridödande medel, tänker inte få en infektion! När jag får barnbidraget, no wait, scratch that, när jag får studiebidraget (för första gången nu i januari, i am a big girl now) så ska jag köpa en ny stav och byta. Tror jag. Det vore bra. Den känns lite lång, men det är skönt. Bättre det än för kort. Som när tungan var svullen, då tryckte ju piercingen och fan vad ont det gjorde. Nu fick ni en till utläggning om min tunga, puss på det! Säkert bara stina som orkade läsa :(

25 minuter kvar nu. Stina, Emmy o Sara ska spela kort. Jag ska vara kolla på. Åh, nu blev jag hungrig också. Bra (Y) Men nej, måste vänta tills jag kommer hem, inte äta massa i onödan. Puss på olja, ha inte ut något i havet så ni dödar några fåglar. Jag vill att Prestige ska dö, fast det gjorde ju det. inte bra.








fucktard<///////////3

Kommentarer
Postat av: iza

din percing är fettsexig!

plus att vi är sexiga allihopa

2009-01-15 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0