söndagsmys

Jupp idag äre söndag aka. pluggdag. Egentligen så stör jag mig inte på det idag. Jag är help knäpp antagligen som ser fram emot, eller nej okej, inte ser fram emot, men det gör mig inget att jag snart ska ta upp matteboken och jobba ungefär 100 tal. Att jag ligger efter i matte, jag är verkligen besviken på mig själv. Så därför ska jag hård plugga nu. Jag vet att jag hade hjärnskakningen o allt, så egenltigen så ligger jag bra till, typ en vecka före alla eftersom att jag är på samma ställe som alla fast på en vecka mindre. Eh, det där made no sense to me at all. Jag ska också plugga spanska och franska, eftersom att jag är sådär överaktiv och läser två språk. Yes ni läste rätt, två språk trots att bara ett är obligatoriskt. Spanska steg 3 och franska steg 1. Just nu är spanskan väldigt svår, och jag känner att jag kommer sänka mig tre steg i spanskan, till IG (Y) Igen, jag är väldigt besviken över mig själv. Men det är väl bra, att det bara är jag som är besviken, inte nån annan som är det på mig iaf? För då vet jag ju vad jag ska göra för att göra mig obesviken. Nämligen plugga mera spanska! Tss, tänker jag icke göra! Jag tyckte spanska var kul i grundskolan, nu äre verkligen inte det. Franska är kul däremot, det är lätt. Då tycker jag saker är kul, när det är lätt och jag liksom bara klarar det. Allt blir så mkt roligare när det är lätt, right?

Iaf, igår var Oliver här två gånger, och nu ligger det en jäkla massa chokladpapper på mitt rum, hmm.. Och en cola flaska. Som vanligt är han skyldig mig pengar eftersom att jag, som vanligt, är hans extra bank och lånar ut en jävla massa pengar. Och vad får jag tillbaka? Nada. Fett syndast om mig azzoo (not serious). Jag anser att vi hade det trevligt, snackade med Robin i vent och som vanligt så är den människan döv och hör inte alls vad jag säger. Och det är stört. Jag sa det till mamma, hon ba skratta åt mig och sa: ja men du babblar ju för tusan hela tiden, hur ska han kunna höra? Tack för stödet älskade mor :(

Nu måste jag blåsa håret och börja min seriösa pluggning. Adios!

Kommentarer
Postat av: Stiina

Pluggis!!

2009-01-11 @ 13:15:24
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0