Pissnödig och fattig

Skolan började idag, tjejerna är bra, men fan vad sämst jag mår! Tungan gör ondare än ondare och det är hemskt! Dessutom kände jag mig lite ur form, saknade att bara sega runt och loda här hemma. Det är sämst att gå till skolan. Sak samma, bara två veckor till lov nu? en och en halv? Trodde det var längre tid.. Men tydligen inte. Jag klagar inte. Sämst att vi fick sluta en kvart tidigare från franskan. Ja sure, kul att sluta tidigare, men då är det vänta 45 minuter på bussen eller springa till tåget på sju minuter? Blev hoppa ner för alla trappor, våning tre var jag på klart, och springa som en jävla galning på isen mot stationen. Seriöst, jag tror jag slog nått jäkla rekord, från st. eskil till stationen på cirka fyra minuter. Jag hann också köpa biljett trots att biljettatomaten var helt störd och jag blev fattig (43 kronor!!!!) och stå o vänta på tåget i en minut. Jag var död när jag kom på tåget. Och sen, elva minuter senare stod jag på plattformen i Ksund. Ah livet är då bra. Men nej, då blev jag kissnödig som en gnu! Springelispringa hem i det kalla och inte kissa och ja, jag var död när jag kom hem sen. Yes, nu vet alla att jag har svettats o kissat idag, vill ni veta när jag ska ha mens också?

Jag vill en sista gång varna alla att inte tungpierca sig. Det gör ont, ja ni kanske har förstått det nu? Dessutom har jag tandvärk, jag är hungrig, och fryser. K-U-L! Nu raggar jag åt mina killar i skolkatalogen, jag är bra som pimp. Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0