Cut me down

Om jag lever imorgon och faktiskt kan stå upp så ska jag besöka saxen efter skolan. Yes, ska klippa mig. Jag tänker inte ens säga när jag sist var och klippte mig, för det är jäkligt pinsamt. Mamma säger att hon har aldrig sett ett sånt slitet hår i sitt liv, så jag antar väl att det är väldigt dags. Jo, man kan inte ens dra en borste genom håret, det är dags, jag vet det. Men grejen är, jag har redan kort hår och kommer nu behöva ta en decimeter ungefär. Usch, jag är så nervös! Jag kommer få jättekort hår och så är mitt hår lockigt och lcokigt kort hår är inget jag gillar alltså kommer jag bli ful och är jag ful så hatar alla mig och hatar alla mig så dumpar Robin mig. Nej kanske inte, men jag kommer inte vara någe nöjd med mig själv. Så jag är nervös. Första gången jag är nervös över att gå till frisören. Det är lite konstigt. Så utseendefixerad brukar jag inte vara. Haha, nu lurade jag Robin att jag ska klippa så det blir kortare än öronen, jag tror han blev lite rädd att hans flickvän ska bli transa. Vi får väl se om jag överlever, saxarna är vassa!

Så folket, har ni några tips på heta frisyrer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0