Halvt döv kyckling

För tillfället sitter jag i ett övningsrum i det lilla e-huset. Yes, musik. In my ass. Alla IB:are är inte här, alltså sitter jag med joel, david och oliver. Jag tror seriöst att jag inte kommer ha någon hörsel när jag kommer ut härifrån. Killar som får tag på basar/trummor, det är inte en bra kombination. Det är jobbigt och jag har inte haft så ont i öronen!! Jag kommer skrika som Asta 85+. Alla kommer tro jag har blivit utsatt för incest eller något annat skrämmande,I cant't stand it! Nu log Oliver sitt gay-leende, haha. Det är ju alltid, eh, intressant. Jag satt och väntade på att cafet skulle öppna igen, jag vill ha min Geisha som är jävligt beroende framkallande, funderar på om jag klarar av två?! Det vore ju himmelriket isf.

Jag får väl se hur det blir med Rekarne och den historien. Nu lutar det mest mot ett byte, men den som känner mig vet att jag håller inte fast vi saker så länge. Sen blir jag fast vid nått annat och ja, då byter jag igen. Vad jag vill jobba med när jag blir stor? Det har väl ändrats ungefär åttio gånger sen i sexan, jag har gulliga drömmar ibland.

Nu ska jag hålla på med min nya blogg, som jag kanske ska byta till? Vi får la se.

Kommentarer
Postat av: kusin

du ville väl bli obducent emma ;) ?

2009-03-24 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0