I wanna run, smash into you

Nu suger mitt liv igen, men jag funderar på att överleva det. Helgen var den underbar, jag behöver verkligen dig och mys. Jag blir så glad av att vara med dig. När pappa hämtade mig från stationen i Eskilstuna så frågade han vad vi hade gjort under helgen då. Eh a, vad har vi gjort? Det enda jag kan komma på är att vi bodde i soffan (bokstavligen talat typ) och åt. Jag har gått upp i vikt, som vanligt och ser nu ut som en liten missplacerade tomte :) I know you like it. Vi åt så mycket att Robin spydde, den stackarn, marängsviss är farligt! Träffade K och mansen också, vilket alltid är trevligt. Jag längtar till påsken

När jag var på stationen i Stockholm och väntade på mitt tåg så drog jag till pocket-shoppen och kollade lite, ville ha något att läsa på tågresan. Haha, det blev en, intressant bok. Eh. Sex som jag vill ha det, av Abby Lee. Den är speciell. Vad jag inte fattade var att det är en jävla porrbok, men sånt är ju alltid trevligt (y) Nej jag satt inte på tåget och blev tänd, var inte oroliga, men jag hoppades att den som satt bredvid mig inte läste vissa ord som: kuklista, minitrosguide, hur man runkar en kille, analsex, knulla hårt bakifrån och ja, ni get the picture? Men den var kul ändå och jag satt och fnissade lite för mig själv. Om vi säger såhär, Abby (som boken också handlar om) är mer besatt av sex än mitt lilla tjejgäng, då äre illa?


Kommentarer
Postat av: stina

haha erkänn att du visste de va en porrbok och du bara VILLE ha den !! ;)

2009-03-23 @ 16:08:45
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: iza

du är kåtast

2009-03-23 @ 20:41:04
Postat av: fittbritt

då är det illA!!!

2009-03-23 @ 20:53:23
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0