listfitta :)

Dagens bästa person: Robin som gjorde ett tappert försök att ge mig spotify
Dagens dumhuvud: Tanten i kassan på ica
Dagens taskigaste: Fick inte rida på Isak
Dagens godaste: Chips o dipp håhå
Dagens roligaste timme: När jag var ute o gick?
Dagens jobbigaste: Backen på vägen hem, usch
Dagens händelse: Min hund lydde mig hela promenaden!
Dagens fulo: Haha, en jag mötte i en bil!
Dagens snygging: Izor liksom
Dagens ska ha: God mat ikväll
Dagens köp: Chips, dippmix, gräddfil
Dagens smink: Helt naturell


Jag ville bara att ni ska se hur upptaget mitt liv är.

Kommentarer
Postat av: fittbritt

jag vill ha fucking spotify

2009-03-30 @ 23:19:48
URL: http://elinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0