100 sanningar

Jag läser på bilddagboken om alla som lägger upp 3 sanningar om sig själva, eller sju eller 50 eller vad det är. Men nej, jag är depp och sjuk och i sverige (tyvärr som fan) så jag slår på stort. Varsegod alla, här kommer 100 sanningar om mig själv, läs på egen risk!
  1. Jag är livrädd för glasspinnar
  2. Jag älskar min piercing
  3. Ibland trivs jag väldigt bra med att vara själv
  4. Jag är verkligen världens största datanörd
  5. Jag trivs inte i min skola
  6. Jag är kär för första gången på riktigt just nu
  7. Jag kan äta så mycket att jag sprängs o sen vilja ha mer
  8. Jag hatar randiga strumpor, typ rosa och gröna
  9. Jag blir jättelätt åksjuk
  10. Musik är väldigt viktigt för mig
  11. Jag hatar mitt hus
  12. Jag önskar att jag bodde på Åland
  13. Jag är pryltokig
  14. Jag känner mig lite vilsen just nu
  15. Jag mår illa väldigt ofta
  16. Jag är grymt lat
  17. Jag är en stor fegis, vågar inte göra nått
  18. Att snacka i telefon är bäst
  19. Jag är sockerberoende
  20. Jag gillar att röka
  21. Jag tycker jag festar för lite
  22. Jag hatar mitt förnamn
  23. Det finns inte många delar på mig själv jag gillar
  24. Har man en fet bok kan hela sommaren vara räddad
  25. Jag var som lyckligast för två år sen
  26. Jag önskar att jag inte levde in the past
  27. Robin är en av de bästa människor jag vet
  28. Moa kommer alltid vara min bästa kompis
  29. Jag har väldigt sjuka drömmar ibland
  30. Jag tror att jag har varit hypokondriker?
  31. Jag vill se hela världen
  32. Jag vill göra en skillnad
  33. Jag vill vinna Nobelpriset eller liknande
  34. Jag vill bli känd
  35. Jag vill flytta utomlands
  36. Jag tror på Gud ibland
  37. Jag älskar när det snöar och är massa snö på marken
  38. Jag är och kommer alltid vara lantis
  39. Jag skriver dagbok
  40. Jag är bra på matte
  41. Jag är bra allmänbildad, tycker jag
  42. Jag litar inte på folk rent allmänt
  43. Jag faller oftast för fel folk
  44. Jag har ingen egen stil
  45. Ibland önskar jag att jag var anorexismal
  46. När jag mår dåligt är jag inte snäll mot min kropp
  47. Jag kan vara en riktig pms-bitch
  48. Om jag vill så kan jag dölja mina känslor ordentligt
  49. Jag tycker mer om killkompisar än tjejkompisar
  50. Enligt mig ser min framtid ljus ut
  51. Jag lever med en väldigt stor lögn
  52. Det finns inget viktigare för mig än min familj
  53. Min lillasyster ser jag som min bästa vän ibland, trots att hon inte gör det
  54. Avundsjuk är jag typ hela tiden
  55. Jag är sällan nöjd med nått jag gör, jag vill alltid bli bättre
  56. Är jag inte bäst på något så behöver jag inte ens göra det
  57. Jag är en väldigt dålig förlorare
  58. Jag gillar att vara i centrum
  59. Jag skulle inte kunna ha bättre föräldrar
  60. Jag gillar att bo i Kvicksund
  61. Jag hatar felstavningar och särskrivningar
  62. Jag är "svenska-lärare"
  63. Jag hatar när folk kallar mig pluggis, då känner de inte mig
  64. Jag gillar inte att vara omgiven med omogna människor
  65. Jag vill bli författare när jag blir stor, just nu iaf
  66. Jag älskar att sitta o prata med vuxna, bättre det är tonåringar
  67. Jag är kär så det gör ont i hela kroppen
  68. Jag önskar att jag vore kortare
  69. Mina största idoler och förebilder är mamma och pappa
  70. Jag tål verkligen inte rasister/nazister
  71. Jag tål heller inte moderata eller folk som tänker konservativt
  72. Kunde jag ändra något här i livet skulle jag ta tillbaka min gammelmorfar och farfar
  73. Jag tycker att jag är svag om jag gråter
  74. Jag tycker inte om att sminka mig, det känns så ytligt
  75. Innerst inne är jag lite pojkflicka
  76. Jag skulle aldrig kunna vara lesbisk
  77. Jag älskar känslan när en kille tar på en
  78. Jag älskar lukten av en kille
  79. Jag har gjort för många misstag i mitt liv
  80. Jag har nog ett ganska bra liv
  81. Skiljer sig mina föräldrar tar jag självmord
  82. Jag tycker inte det finns någon sötare hund än min
  83. Att ha storlek 40 på skor känns inte så kvinnligt
  84. Vissa dagar tycker jag att jag är snygg, bara för att ändra mig direkt efter
  85. Jag är helt missnöjd med min vardag
  86. Jag saknar en kompis så jävla mycket
  87. När jag blir stor ska jag ha massa barn, en villa, en man och en karriär
  88. Jag älskar att dansa, men ingen får se mig göra det
  89. Jag skäms över min kropp
  90. Jag kan vara väldigt högljudd och framåt
  91. Jag älskar att prata, vill göra det hela tiden och med alla
  92. I början när jag träffar nya människor är jag dock blyg
  93. Jag vet att jag kan vara riktigt elak
  94. Jag skjuter upp allt till sista dagen
  95. Jag längtar till sommaren, då ska jag vara med Robin hela tiden
  96. Jag är beroende av mat, äter allt
  97. Jag gillar att vara ute i pappas garage, men säg inget till honom
  98. Jag tycker att min äldsta kusin är cool
  99. Jag är enormt tävlingsinriktad
  100. Jag har konstig moral

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det där kallar jag att slå på stort! :D Det jag faktiskt fastnade på var "jag trivs inte på min skola".. varför?

2009-03-14 @ 10:53:26
URL: http://haggqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0