Little piece of me you can't have and I know that it's driving you mad. Little part inside you can't reach, I'm afraid that's the way it's gonna be.

Bara en liten kort lista. Jag gillar den.
You can have it for free.

Allvarligt, ÅH vad det är tomt här hemma när Robin har åkt hem. Jag känner det liksom, det är tomt, tyst och ensamt. Huh, jag gillar inte att vara ifrån honom. Men nu är det som det är, och ja, det får man ta. Ta vara på tiden som är bara.

Jag: Ska vi ta o poppa lite popcorn, på spisen?
Robin: Ja, visst. Kan vi väl göra.
Jag: Okej, så hur många vill du ha då?
Robin: Eh va?
Jag: Ja, men typ, 20 eller 40? Eller ja, hur många popcorn vill du ha?
Robin: Men va? Jag vet väl inte!
Jag: Men allvarligt nu, hur många ska du? (är såhär superseriös haha)
Robin (med ett jäkla panikliknande utseende): Men jag vet inte!!
Jag: Typ 60 kanske?
Robin (ser ut o börja gråta): JAG VET INTE HUR MÅNGA 60 POPCORN ÄR JU!!

Haha. Jag gillar att driva :)

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA xD Älskart!!

2009-11-24 @ 19:09:50
URL: http://haggqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahaha jag kunde typ se det framför mig x) stackars robin ^^

2009-11-25 @ 20:17:35
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0