I love you so don’t ever let me go I will fall to the ground

Idag förklarade cia för mig att om man har ont i huvet så är det för att hjärnan har svällt. Ja, men inte konstigt att jag alltid har ont i huvudet? Jag törstar alltid efter information och lär mig nya kreativa saker liksom 24/7 så så därför sväller min hjärna av kunskap!

Nu är inte alltid cecilias teorier något att lita på då hon tror att 24 står för ungefär 24 dagar sju timmar om veckan? Ja, vem vet? Också så tror hon (som jag säkert skrivit förrut) att fula människor inte kan bli upphetsade.. Så ja. Om man ska tro på henne eller inte, det är frågan.

Stina däremot, hon är ett säkert kort. Not. Stina har för det första sin mobilklocka framställd sex minuter så hon i ska komma sent, en mössa för att täcka lite eventuellt krulligt hår och en handstil, som ja, lets face it, är mer oläslig än min då man inte ens ser bokstäverna. Varför jag umgås med de här personerna? Jo, för då känner jag mig smart! Det är vad man har vänner till, de lyfter fram mig!

Och det känns ju skitkul när man sitter o lyssnar på ane bruns mjuka stämma på spotify och sen kommer basshunter och skriker o gör reklam. Han frågar om jag inte skruvade ner volymen. Nej JAG STÄNGDE AV HELA SKITEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ceciliaaa

Men jag sa att vätskebrist gör att hjärnan sväller. INTE NÅGOT ANNAT.

2009-10-01 @ 09:59:51
Postat av: den med perfekt handstil

min handstil går att tyda, dock med förstoringsglas.. men det går !!! :D

2009-10-01 @ 20:05:43
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0