jaha, själv är jag fortfarande liten.

Alltså jag vill också fylla år, och jag vill inte fylla sjutton. Jag tänker inte säga grattis till Moa som fyller 18 idag, dels för att jag redan har gjort det cirka tio gånger och dels för att jag är sur på henne. Som blir äldre. Och jag stannar kvar. I min lilla ålder. Gott folk, när ni ska skaffa barn; låt dem inte bli födda i november eller december, helst inte senare än juni men i absoluta nödfall, inte senare än september! Jag lovar. När barnet är ungt, det förpestar allvarligt talat en liten del av livet. Att vara sist. Med allt. Att inte få göra si och så. Nej, jag hatar januari-barn av något slag och jag ska inte säga vad jag har för teorier, men snälla folk; föd era barn i januari! Gör dem en stor chans, ett litet lättare steg i livet. Jag avundas min kompis Joel som fyller första januari. Och tycker synd om min kompis Iza som fyller 364 dagar senare, 31 december. Ja, tänk på det.

Så Moa; jag antar att det här var ditt icke-grattis. Nu funderar jag på om jag ska förnedra dig och slänga upp uthängande bilder på dig? Vad är det för födelsedag om man inte blir lite förnedrad? Ja precis, ni ser min poäng.

P.s Jag var i Eskilstuna idag. Kanske. Ja kanske var jag det.

(förlåt om du gillar dom och jag tycker du är ful. förlåt att jag inte hade värre)

Kommentarer
Postat av: iza

jag älskar min dag <3

2009-09-23 @ 06:51:06
Postat av: 18ÅRINGEN!!

FY FAN DITT AS!!! jag är ju för het för din blogg

2009-09-28 @ 19:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0