Fan vad jag älskar dig.



(klicka)

Ja. Jag vet. Jag tjatar. Men alltså ÅH vad jag är kär. Nej. Jag älskar dig, så jag spricker! Nej. Jag är kär. Ja det är jag. Jag blir fortfarande nervös första gången jag träffar dig, jag får fjärilar i magen o jag kollar mig konstant i en spegel; jag måste ju vara snygg inför honom. Sen. När jag har fått krama dig, hålla dig o kyssa dig, då är allt perfekt. När jag inser att nu är du här igen, ja då älskar jag dig så mycket man bara kan. Jag är så stolt över att du är min pojkvän, jag är så glad över att du har valt mig. Snart ett år Robin, och jag vet att vi kommer få så många till. För de känslor jag har, det är på riktigt. Hur skulle jag någonsin ens kunna finnas utan dig?

Ja. Jag vet. Jag är en jävla smörare. Men blir kära ni då, på riktigt. Så ska ni få se. Det går bara inte o hålla inom sig. Jag måste få ut det. Jag vill bara skrika till hela världen; Jag är världens lyckligaste tjej!!! Jag har ju dig, Robin Mattsson!!

Kommentarer
Postat av: iza

varför får jag tårar i ögonen?

det var inte ens till mig

2010-01-04 @ 02:45:29
URL: http://izawesterholm.blogg.se/
Postat av: kusin

fin bild emma :)

2010-01-07 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0