Välkommen till familjen, darling



YES! Igår var vi och hämtade hem en liten valp, en svensk/dansk gårdshund som tyvärr fortfarande är namnlös, men ack, ack så söt! Vi alla är nog lite kära i honom, ja så underbar. Sover i knät hela tiden och ba myser! De två första är från uppfödaren och sen när valpis inspekterar hundpoolen.

För övrigt är jag klar med mina intervjuer från o med ikväll och imorrn ska vi börja måla i stugan. Sista arbetsveckan nu och på måndag (en veckaaaa) så åker vi till London. Allt hade varit perfekt om det inte hade varit en liten detalj som rör... Äh skit samma. Allt är bra. Dock har jag ont i halsen, killer ass ont. Jag lever ändå!

Kommentarer
Postat av: eve

ah men shit va gullig! :D

2010-07-07 @ 00:47:03
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0